Cadillac Club Denmark's Forum

Cadillac Club Denmark's Forum

Dato og tid er tors dec 14, 2017 9:33 pm

Alle tider er UTC [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Har fået denne mail, til info.
Brugeravatar

Jeg skriver til dig, fordi jeg synes, at du som formand skal være vidende om et særdeles uheldig køb, som jeg har foretaget hos USApartssupply, som I anbefaler på jeres hjemmeside.

1. For et år siden bestilte jeg for en bekendt et specialfremstillet kalecheovertræk i læder hos nævnte firma.
Efter at have modtaget og betalt for både vare- og farveprøve, blev vare- og farveprøver returneret igen sammen med ordren, for at de kunne være sikker på, hvad jeg havde bestilt.
2. Betaling på 450 USD plus 100 USD for fragt blev betalt inden fremstillingen gik i gang.
3. Da kalecheovertrækket kom, var farven forkert og det var ikke læder kun ”leather like”
4. Da jeg reklamerede over dette, foreslog de en prisreduktion, men da jeg afslog og bad om alle pengene retur, bad de om at få kalecheovertrækket sendt retur: Deres begrundelse var, at de ville se, hvad de havde leveret.
5. Efterfølgende accepterede de at returnere pengene og bad om et konto nr. til betalingen. Dette fik de samt en mulighed på Paypal.
6. Efter flere rykkerhenvendelser fik jeg flere henholdende svar. Det sidste svar var, at min rykker var videresendt til firmaets ejer.
7. En mail til firmaets ejer gav ingen svar. En ny mail med oplysning om at jeg efter en uge ville informere Dansk Cadillac Klub om mine genvordigheder med USApartssupply gav stadig intet svar.

Min bekendt ville ved bestillingen også have bestilt læder til sæderne, men da jeg under korrespondancen med firmaet oplevede svarene som en anelse vage og uprofessionelle, blev jeg lidt forsigtig,
og vi nøjedes med at starte med en mindre leverance for en sikkerhedsskyld. (Heldigvis)

Da min bekendt ikke er medlem hos jer, kan vi måske ikke forvente, at I gør noget for os, men vi synes dog, at vi vil fortælle om vor oplevelse, så I eventuel kunne holde lidt øje med USApartssupply
og slette dem på jeres hjemmeside, for der må sikkert også være nogle af jeres medlemmer, som har oplevet dårlig handel hos dette useriøse firma.

Med venlig hilsen
Niels Peter Thuesen
Museumsvej 20
7130 Juelsminde.

Tlf. 5240 3806

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC [DST ]